Autor Wątek: dokumentacja ePUAP  (Przeczytany 549 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline kkk

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 48
dokumentacja ePUAP
« dnia: Luty 01, 2022, »
Cześć
W naszej firmie archiwum zakładowe prowadzone jest w formie tradycyjnej, nie mamy elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją. Cześć osób korzysta z platformy ePUAP, czy dokumentacja wytworzona na platformie elektronicznej powinna być drukowana i archiwizowana w teczkach rzeczowych?
Proszę o opinię/odpowiedź.

Offline EwelinaP

  • archiwista
  • ***
  • Wiadomości: 392
  • Płeć: Kobieta
Odp: dokumentacja ePUAP
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 02, 2022, »
Jeśli macie system tradycyjny i podlegacie pod rozporządzenie PRM z 18.01.2011 r., to wszystkie dokumenty elektroniczne, ale też np. maile powinny być drukowane i włączane do akt sprawy.

Offline kkk

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 48
Odp: dokumentacja ePUAP
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 02, 2022, »
Dziękuję za odpowiedź, rzeczywiście tak powinno być. W przypadku ePUAP, słyszałem, że do dokumentu powinno się dołączyć tabelkę z podpisem. Trochę nie wiem o co chodzi z tą tabelką, ale przyjrzę się sprawie, jak ktoś będzie u nas taki dokument generował.

Offline archiwumUM

  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 164
Odp: dokumentacja ePUAP
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 04, 2022, »
jeśli podlegasz pod Rozporządzenie PRM z 2011 to wyraziście jest opisane co należy zrobić w par. 45, 47. Dokładnie, krok po kroku. Włącznie z wydrukowaniem UPP/UPO, naniesieniem zapisu (albo pieczątki jak u mnie), podpisaniem. Może ta "tabelka" to właśnie UPO