Autor Wątek: instrukcja kancelaryjna  (Przeczytany 103 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline kkk

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 31
instrukcja kancelaryjna
« dnia: Czerwiec 25, 2020, »
Proszę o podpowiedź.
Pracuję w archiwum zakładowym i piszę nową instrukcje kancelaryjną, posługując się wzorem zamieszczonym na stronie Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych.
Jest tam zapisane ".... ponumerowanie stron materiałów archiwalnych .....". Co to oznacza, że numerujemy każdą stronę, czy tylko zapisaną. Jeżeli każdą, to po co numeracja stron, jeżeli może być numeracja kart. Jak jest u Was, co radzicie napisać?

Offline sirsilis

  • archiwa_2.5
  • st. kustosz(ka)
  • *
  • Wiadomości: 827
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: instrukcja kancelaryjna
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 25, 2020, »
oczywiście paginacja - numerujemy wszystkie strony zapisane...
jestem spokojny jak pyton połykajacy królika

Online Rovan

  • st. kustosz(ka)
  • ******
  • Wiadomości: 729
Odp: instrukcja kancelaryjna
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 25, 2020, »
Pamiętajmy, że poza IK obowiązuje nas również Rozporządzenie MKiDN z 2015 r., a tam już jest precyzyjnie określone
Cytuj
ponumerowanie zapisanych stron materiałów archiwalnych aktowych przez naniesienie kolejnego numeru w górnym, prawym rogu strony

Dla jasności zawsze możesz odpowiednio zmodyfikować zapis w projekcie IK, np.:
"ponumerowanie zapisanych stron materiałów archiwalnych zwykłym miękkim ołówkiem nanosząc numer strony w prawym górnym rogu"