Rozumiem. Nie jest to wprawdzie element spisu wymagany przepisami, ale najwyraźniej AP widzi potrzebę dodania takiej kolumny na spisie.
Natomiast wracając jeszcze do umieszczania sygnatur w opisie teczki - musimy rozróżnić sygnaturę AZ i sygnaturę AP.
Jeśli akta są przekazywane do AP w tych samych teczkach, w których były przechowywane w AZ to siłą rzeczy będą posiadały naniesione sygnatury AZ, a obok nich dodamy sygnatury AP (jeśli dane AP wymaga ich naniesienia jeszcze przed przekazaniem akt).
Jeśli przed przekazaniem do AP przepakowujemy akta w nowe teczki, to teoretycznie nie musimy nanosić na nich sygnatur AZ (nie są one wymienione w standardzie porządkowania materiałów archiwalnych), ale osobiście uważam ich naniesienie za dobrą praktykę, tym bardziej, że standard ewidencjonowania materiałów archiwalnych wymaga umieszczenia sygnatury AZ na spisie do AP (Zał 4, pkt 3.2.5.3 wspomnianego wyżej Rozporządzenia MKiDN).