Serdecznie dziękuję za cenne wskazówki.
Może jeszcze ktoś poradziłby mi z Ad.3:
Mama do przekazania dokumenty z 2 jednostek
1. Powiatowej Biblioteki Publicznej.
2. Miejskiej Bibl. Publicznej. Obie funkcjonowały w jednym gmachu, ale były odrębnymi jednostkami.
Ta ostatnia biblioteka (p.2) zmieniała nazwy w ciągu lat istnienia. Zawsze to jednak była ta sama jednostka i często ten sam dyrektor.
Czyli dla Powiatowej robię osobny spis materiałów przekazywanych do AP (to będzie spis nr 1) i osobny dla Miejskiej Bibl. Publicznej (spis nr 2) ??
Czy spis nr 2 mogę sporządzić w ten sposób:
SPIS ZDAWCZO-ODBIORCZY NR 2
Materiałów archiwalnych aktowych Miejskiej Biblioteki Publicznej w ... ? Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej, Miejskiej i Rejonowej Biblioteki Publicznej z lat 1950 ? 1992 przekazanych do Archiwum Państwowego w...
I wypełniając odpowiednie rubryki umieścić co przekazuję:
np.
Miejska Biblioteka Publiczna
1. Roczny plan pracy Bibliotekij 1964-1968
2. Sprawozdania roczne z działalności Biblioteki 1960-1968
3. Statystyczne opracowania końcowe do GUS
Miejska i Powiatowa Biblioteka Publiczna
1.Organizacja własnej jednostki (Statut)
2.Roczny plan pracy Biblioteki
3. Roczne sprawozdania z działalności Biblioteki
itd.
Mam nadzieję, że ktoś zrozumie o co mi chodzi
Pozdrawiam serdecznie