Nie mam dużego doświadczenia z pomocą społeczną, ale podzielę się z Wami tym, co mi się nasuwa do głowy: Ośrodki pomocy społecznej prowadzą teczki klientów, i wpina się w nie sprawy z różnych haseł klasyfikacyjnych, są to teczki zbiorce, które też powinno się przekazywać do archiwum zakładowego przynajmniej raz na 2-3 lata.
stosowanie wznowienia sprawy/postępowania należy przeanalizować najlepiej ze swoimi prawnikami, ponieważ KPA numeratywnie wymienia w jakich okolicznościach i terminach decyzję można zmienić lub uchylić.Jednak najczęściej stosuje się wygaśnięcie decyzji i wtedy jest okazja do zamknięcia sprawy czyli załatwienia. Rozsądnym by było traktowanie każdego postępowanie administracyjnego jako oddzielnej sprawy.
W przypadku teczek klienta w MOPS-ach, to rewolucja, ale w dobie RODO, trzeba skupić uwagę na tym, żeby za długo nie trzymać dokumentów i je brakować.
Jeszcze neleży pamiętać, że nr decyzji nie jest tożsamy z numerem sprawy i w jednej sprawie może być kilka decyzji - należy wypracować sobie najbardziej odpowiadający schemat.