Dziękuję wszystkim za zainteresowanie, pozwólcie że odpowiem hurtem.
Prawda jest taka, że ze mną nikt nie konsultował sposobu przeprowadzenia tych zmian. Jesteśmy jednostką samorządową. Na decyzję Archiwum Państwowego, dotyczącego zatwierdzenia nowego JRWA czekaliśmy od roku. Wpłynęła już po rozpoczęciu nowego roku, więc ustalono wprowadzenie zmian od nowego miesiąca.
Nie przeprowadzaliśmy żadnych poważnych zmian organizacyjnych. Ponieważ korzystamy z elektronicznego systemu obiegu dokumentów, pojawił się problem jak wprowadzić nowe symbole teczek. Informatyk pozamykał wszystkie sprawy, a ich kontynuację pod nowym numerem teczki z kolejnym numerem sprawy. Nikt mnie o zdanie nie zapytał, wprowadzono zarządzenie, które wymyśliła moja przełożona.
Nie wiem teraz jak ja to będę przyjmować w archiwum? Z którym numerem teczki? Co, jeśli "stara" część ma inny okres przechowywania niż "nowa"? Jednocześnie jest możliwość prowadzenia spraw pod starym numerem, ale odnoszę wrażenie, że ważniejsze jest słowo informatyka niż archiwisty. No a już z pewnością kierownika.
Bolek przytaczany przez Ciebie fragment dotyczy likwidacji lub reorganizacji pracodawcy, a nie zmian samego JRWA. No i wychodzi na to, że moja jednostka też jest specyficzna.