Autor Wątek: archiwizacja  (Przeczytany 1287 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline młodziak

  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 70
archiwizacja
« dnia: Marzec 19, 2020, »
Witam ponownie ;D
wiem, że jako archiwista powinienem to wiedzieć  :-[ ale jestem początkujący. mam pytanie. jak przygotowywać dokumentacje z 2013 roku do przyjęcia do achiwum?

Offline Rovan

  • st. kustosz(ka)
  • ******
  • Wiadomości: 1214
Odp: archiwizacja
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 19, 2020, »
Dokładną instrukcję punkt po punkcie powinna być zawarta w instrukcji kancelaryjnej Twojej jednostki.
Poniżej link do przykładowej instrukcji dla systemu tradycyjnego, zapoznaj się z par. 37, 40 i 41.
https://www.archiwa.gov.pl/images/docs/2013_przyk_IK_tradycyjny.doc

Offline młodziak

  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 70
Odp: archiwizacja
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 19, 2020, »
Dzięki Rovan  ;) na twoją pomoc zawsze można liczyć 8)

Offline młodziak

  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 70
Odp: archiwizacja
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 19, 2020, »
Bo właśnie za bardzo nie wiedziałem, jak mam im to wytłumaczyć bo oni i tak swoje. Bo wiesz co w poprzedniej instytucji gdzie byłem mówili mi, że dokumenty z 2013 roku mam robić zgodnie z obowiązującym wtedy wykazem, ale już kategorię archiwalną mam nadawać wg nowego. No i teraz nie wiem :/

« Ostatnia zmiana: Marzec 19, 2020, wysłana przez młodziak »

Offline młodziak

  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 70
Odp: archiwizacja
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 19, 2020, »
Bo wiesz co w poprzedniej instytucji gdzie byłem mówili mi, że dokumenty z 2013 roku mam robić zgodnie z obowiązującym wtedy wykazem, ale już kategorię archiwalną mam nadawać wg nowego. No i teraz nie wiem :/
czyli w końcu jak to rozumieć???

Offline Danutka

  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 101
Odp: archiwizacja
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 19, 2020, »