Ja tam sobie sama przekazuję spisy i nadaję im sygnatury. Może to jest trochę zakręcone, ale jak później wykazać, że dokumentacja była, tylko została wybrakowana? Traktuję dokumentację w az jak w każdej innej komórce.
Co do przedstawionej sytuacji odnośnie nadawania znaków spraw, to właśnie mam to na tapecie i próbuję przekonać komórki do korzystania z §9 IK odnośnie udostępniania znaku sprawy. Powinno wyglądać to następująco:
1. komórka A zgłasza komórce B (która jest komórką merytoryczną) chęć złożenia zapotrzebowania na pieczęcie
2. komórka B zakłada i udostępnia komórce A znak sprawy
3. komórka A przekazuje komórce B pismo oznaczone znakiem sprawy założonej przez komórkę B
4. w komórce A pismo to ma kategorię Bc, całość akt sprawy przechowuje komórka B
Mam nadzieję, że opisałam to w miarę składnie. Powodzenia