Bracia i siostry archiwiści.
Czy w swoich archiwach zakładowych korzystacie z jakiegoś programu ułatwiającego ewidencję zasobu?
Chciałabym kupić jakiś program, w którym po wprowadzeniu spisów Z-O będę mogła:
- wygenerować spis dokumentacji kwalifikującej się do wybrakowania;
- prowadzić ewidencję udostępnień, generować karty udostępnień,
- po uzyskaniu zgody wpisać jej nr, odhaczyć, które jednostki muszę zostawić do ekspertyzy, w pozostałych masowo zaznaczyć, że dokumentację wybrakowano;
Pracuję na JRWA dla gmin, więc chciałabym, żeby program opierał się na tym JRWA, sam zasysał np tytuły teczek podczas wpisywania spisu do programu lub aby nawet go generował po wpisaniu symboli klas do programu.
Istnieje coś takiego czy to moje marzenia?
Jeśli macie takie mogę prosic o nazwy oprogramowania i koszt mniej więcej zakupu oraz utrzymania?