Autor Wątek: Bardzo Proszę o pomoc!!!  (Przeczytany 660 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Arch123

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 6
Bardzo Proszę o pomoc!!!
« dnia: Styczeń 22, 2020, »
Witam przejęłam archiwum 2 miesiące temu powiem szczerze jestem zielona. Proszę o pomoc ponieważ teraz muszę sporządzić sprawozdanie, w którym nie wiem co ma się znaleźć. Archiwista, który był odszedł z dnia na dzień i nic mi nie przekazał. Wiem tylko od swojej przełożonej że trzeba wpisać ile się przyjęło akt. Jak to wyliczyć te mb.
Serdecznie dziękuję za pomoc pozdrawiam.

Offline Bolek

  • kustosz(ka)
  • *****
  • Wiadomości: 628
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Bardzo Proszę o pomoc!!!
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 22, 2020, »
1) sprawdź czy macie instrukcję w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego. Tam powinno być zapisane z jakich elementów powinno składać się takie sprawozdanie. Sprawozdanie za rok poprzedni z reguły należy sporządzić do końca I kwartału,
2) w ewidencji spisów zdawczo-odbiorczych (według numerów porządkowych) akt do AZ powinnaś mieć jakie komórki oddały akta w roku 2019. Na spisach jeśli dbano powinien być zapisany metraż, jeśli nie należy pomierzyć akta na półkach.
prawy obrońca lewego słupka

Offline Patryk

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 7
Odp: Bardzo Proszę o pomoc!!!
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 22, 2020, »
Sprawozdanie powinno zawierać informacje na temat ilości przekazanych akt z komórek. Najlepiej podać całość (niekoniecznie w mb) ilość spisów, ilość pozycji na spisach i liczba tomów. Dobrze też - moim zdaniem - wyszczególnić ile z tego jest kat. A. (jak w powyższy sposób).

Dobrze byłoby też podać wielkość obiegu akt a archiwum mianowicie liczbę wypożyczeń, liczbą zwrotów. Jeżeli prowadzona była ewidencja wypożyczeń nie powinno być z tym problemu.