Dokumentacja została przekazana do archiwum zakładowego i sprawy są zakończone. Sprawa kończy się wydaniem decyzji. W uwagach JRWA nie ma żadnych adnotacji od kiedy liczymy okres przechowywania. Bo gdyby decyzja była ważna np. 3 lata, to B5 trzeba by odliczyć od zakończenia ważności decyzji i wybrakować. Ale tu decyzja wydana jest na czas nieokreślony i jeszcze co roku naliczana jest opłata od umieszczenia tego urządzenia (czyli np. rury, kabla itp.). Kierujący komórką skłania się do tego by nie niszczyć tych decyzji bo może ktoś do nich wracać, skontrolować czy było pozwolenie na np. umieszczenie rury w drodze itp. , albo gdyby ktoś zaprzestał uiszczać tych corocznych opłat.
Drugi egz. tych decyzji otrzymuje dział opłat by właśnie pilnować tych corocznych opłat.
Dlatego ja też raczej bym je zostawiła. Ale chciałam zasięgnąć Państwa opinii.