Autor Wątek: rejestracja w systemie dedykowanym  (Przeczytany 160 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline EwelinaP

  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 271
  • Płeć: Kobieta
rejestracja w systemie dedykowanym
« dnia: Styczeń 14, 2020, »
Witajcie w Nowym Roku!
Chciałam dziś poruszyć temat systemów dedykowanych, takich jak np. CEPIK, czy Ośrodek (dla dok. geodezyjno-kartograficznej). W tych programach można założyć sprawę wg obowiązującego jrwa. Pozwalają one na porządkowanie i nadawanie układu teczkom zgodnie z instrukcją kancelaryjną. Jednocześnie funkcjonuje w urzędzie program do obiegu dokumentów. W przypadku dokumentacji obsługiwanej w ww programach następuje podwójna rejestracja, zarówno w programach dedykowanych, jak i w programie do obiegu akt. Chciałabym napisać zarządzenie, które pozwalałoby nam zrezygnować z programu do obiegu akt w przypadku tych wyjątkowych spraw. Bez tego dyrektorzy nie chcą słyszeć o zaprzestaniu tej zdublowanej rejestracji. I teraz pytanie o podstawę prawną. Czy mogę skorzystać z §45 pkt. 2 IK? ["Przesyłek, o których mowa w ust. 1 pkt 1, nie rejestruje się, jeżeli system teleinformatyczny, w którym są one przetwarzane, umożliwia wyszukiwanie i sortowanie co najmniej według daty wpływu i według podmiotu, od którego przesyłka pochodzi"].
Proszę o poradę, chciałabym jak najszybciej opracować takie zarządzenie.