Autor Wątek: Ewidencja kadrowa  (Przeczytany 591 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline krzysiekp

  • starszy(a) archiwista(ka)
  • ****
  • Wiadomości: 487
Ewidencja kadrowa
« dnia: Grudzień 29, 2019, »
Witam,
zgodnie z ustawą z 10 stycznia 2018 r. o zmianie niektórych ustaw w związku ze skróceniem okresu przechowywania akt pracowniczych oraz ich elektronizacją pracodawca musi prowadzić oddzielnie ewidencję czasu pracy dla każdego pracownika (kategoria archiwalna B10). Czy w ramach nadzoru nad przedpolem archiwalnym macie już własne ustalenia z kadrami w jaki sposób maja prowadzić takie teczki? Rozumiem, że ich przekazanie do a.z. następuję dopiero po ustaniu stosunku pracy danego pracownika. Proszę o podzielenie się sowimi uwagami na ten temat.