Autor Wątek: prace remontowe w pomieszczeniach archiwum - KTO MA PILNOWAĆ?  (Przeczytany 152 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline nowy_uzytkownik

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 12
Cześć!

Pojawiła się ostatnio w planach perspektywa odmalowania archiwum i wymiany podłogi. Mam pytanie - jakie są wytyczne odnośnie pilnowania prac robotników? Czy to jest zgodne  BHP, żeby tam siedzieć z robotnikami dzień w dzień i pilnować Archiwum?
Jak rozwiązujecie to u siebie? Jakieś formy plombowania regałów? Zabezpieczania ich? Dyspozycja dyrektora dla ochroniarza budynku?

Pozdrawiam :)

Offline Filip Kwiatek

  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 294
Odp: prace remontowe w pomieszczeniach archiwum - KTO MA PILNOWAĆ?
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 02, 2019, »
U mnie zajmuje się tym ochrona, przy okresowym wsparciu archiwisty. Natomiast mam wątpliwość czy w związku z tak dużym zakresem prac nie byłoby wskazane ewakuowanie dokumentacji (pylenie, farba).

Offline archiwumUM

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 38
Odp: prace remontowe w pomieszczeniach archiwum - KTO MA PILNOWAĆ?
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 02, 2019, »
U mnie też w zeszłym roku był przeprowadzany remont pomieszczenia AZ. I całość dokumentacji została przeniesiona do innego pomieszczenia na czas remontu. No niestety było z tym trochę problemu, ale przy okazji przenoszenia i układania ponownie na regałach udało się przy okazji dokonać sprawdzenia stanu dokumentacji.