Autor Wątek: Skontrum w archiwum zakładowym Urzędu  (Przeczytany 264 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Karolina

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 8
Skontrum w archiwum zakładowym Urzędu
« dnia: Listopad 13, 2019, »
Dzień dobry,
mam przeprowadzić skontrum dokumentacji w archiwum zakładowym urzędu miasta, w którym pracuję. Jestem na etapie sporządzania zarządzenia odnośnie powołania komisji skontrowej, wiem że zgodnie z instrukcją archiwalną komisja ta ma składać się z co najmniej 2 członków. Nasuwa mi się tu teraz pytanie czy powinnam powołać przewodniczącego i 2 członków, czy wystarczy tylko przewodniczący i członek?

Pozdrawiam  :)

Offline Czarny1986

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 24
Odp: Skontrum w archiwum zakładowym Urzędu
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 13, 2019, »
Witam,
ja bym powołał komisję trzy osobową. Nie opieram się tutaj na żadnych wytycznych, jednak biorąc pod uwagę sporą ilość pracy oraz temat działalności komisji wydaje się to wskazane.

pozdrawiam

Offline Karolina

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 8
Odp: Skontrum w archiwum zakładowym Urzędu
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 14, 2019, »
Dziękuję, tak też mam zamiar zrobić. Ponadto kontaktowałam się z moim AP i dowiedziałam się, że najlepiej by było gdyby w składzie komisji były właśnie co najmniej 3 osoby, czyli przewodniczący i 2 członków. Pozdrawiam