Autor Wątek: program do obsługi elektronicznego archiwum zakładowego (zamówienia publiczne)  (Przeczytany 1349 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline nibeusz

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 6
Witam,

jestem w trakcie poszukiwania firmy, która opracowałby program archiwum zakładowego dla przechowywania oraz archiwizacji dokumentów elektronicznych zamówień publicznych. Zgodnie z § 6 Rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych, podmiot zamawiający jest zobligowany do prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego za pośrednictwem systemu teleinformatycznego. Problem polega na tym, że platforma zakupowa, z którą mamy podpisaną umowę po jej wygaśnięciu przetrzymuje te dane przez krótki okres (30 dni). Stąd też moje poszukiwania firmy, która stworzyłaby program do archiwizacji ww. dokumentacji. Program ten miałby za zadanie spełniać wymogi Krajowych Ram Interoperacyjności (w szczególności paragrafy 16-21 - http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20170002247/O/D20172247.pdf ). Zbieram listę firm, które mogłyby spełnić powyższe kryteria - jeśli takie znacie, proszę o podzielenie się informacjami.

pozdrawiam