Autor Wątek: wyjątek od podstawowego sposobu dokumentowania spraw  (Przeczytany 398 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Aka

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 11
wyjątek od podstawowego sposobu dokumentowania spraw
« dnia: Październik 01, 2019, »
Witam, proszę podzielcie się doświadczeniem w zakresie wprowadzania wyjątków od podstawowego sposobu dokumentowania spraw.  Aktualnie IK stanowi, iż jesteśmy "tradycyjni" i że możemy wprowadzić wyjątki. Moje pytanie brzmi jak praktycznie to zrobić? Czy zarządzeniem szefa? Czy takie wprowadzenie wyjątku trzeba konsultować z archiwum państwowym? Czy przetargi prowadzone elektroniczne (wymóg ustawowy) i ustrukturyzowane faktury elektroniczne można uznać za wyjątek, a może nie trzeba? 

Offline man1utek

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 11
Odp: wyjątek od podstawowego sposobu dokumentowania spraw
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 01, 2019, »
Cześć:)
Z tego co się orientuj,to rozszerzenie IK albo inna koncepcja układu i oznaczeń dokumentów należy zawsze uzgodnić z właściwym AP i to najlepiej drogą pisemną (mailową).