Zaczynam wątek dotyczący dokumentacji naborów, bo nie znalazłam odpowiedzi jak składać tą dokumentację do samego końca.
Do klasy Zapotrzebowanie i nabór kandydatów do pracy (B5) odkładamy np. wniosek o wszczęcie procedury, ogłoszenie o naborze, wszelakie listy dostarczonych ofert, kandydatów którzy przyszli na rozmowę, wyniki testów, arkusze oceny i protokół komisji "rekrutacyjnej".
Chodzi o moment niszczenia ofert kandydatów, którzy nie zostali wybrani:
Niszczy te oferty komisja czy Pani Kadrowa? Czy powstaje protokół z tego niszczenia?
I najważniejsze - co zrobić z tym protokołem? Dołożyć do dokumentacji naborów i dać do brakowania po 5 latach?
Do procedury naboru powołuje się komisję i tu moje następne pytanie - czy jakakolwiek dokumentacja powołania tej komisji i protokoły kończące nabór a może i protokół zniszczenia ofert niewybranych kandydatów powinna lub nie powinna lądować w klasie Własne komisje, zespoły opiniodawczo-doradcze, grupy robocze (kat A).
Jeśli zniszczę owe protokoły w kat B5 to nie będzie żadnej dokumentacji z pracy komisji rekrutacyjnej - czy tak powinno być, czy zachować na wieki?
Wdzięczna będę za wszelkie rady bo mi robota nie idzie.