Mam pytanie dotyczące przepisów z rozdziału 4 Instrukcji kancelaryjnej z 2011.
Nastąpiła u nas częściowa reorganizacja - z istniejącego Wydziału Ogólno-Organizacyjnego (BO) wydzielony został Referat Oświaty, Zdrowia i Spraw Społecznych (ZO). U mnie sytuacja wyglądała tak, że naczelnik BO został kierownikiem tego nowego referatu ZO, a w BO w tym samym dniu został wybrany nowy naczelnik.
W rozdziale 4, par. 64, pkt. 2 czytamy, że kierownik komórki zreorganizowanej przekazuje kierownikowi nowej komórki dokumentację spraw niezakończonych pod protokołem. A potem nowa komórka ma zarejestrować ponownie pod nowymi znakami. I co zrobić w tym moim przypadku? Kto ma być przekazującym - czy już ten nowy naczelnik? A jeszcze ciekawe - dokumentacja znajduje się fizycznie nadal w tym samym pomieszczeniu, ponieważ "nowy" kierownik ZO nie zmienił miejsca urzędowania.