Autor Wątek: Przyjmowanie akt do archiwum zakładowego ? pieczątka archiwum zakładowego  (Przeczytany 452 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Czarny1986

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 19
Witam,
Ze względu, iż moje pierwsze zadanie w AZ dobiega końca, a jednym z kolejnych będzie przyjmowanie dokumentacji z komórek organizacyjnych na ewidencję AZ. Z tego względu chciałbym zapytać czy pod spisami zdawczo-odbiorczymi przy swoim podpisie przybijacie pieczątkę AZ/ew. swoją z funkcją i nazwiskiem? W moim AZ (będącym ciągle w fazie organizacji) nie ma w ogóle pieczątki. I tak się zastanawiam czy postulować jej wyrobienie?
Pozdrawiam.

Offline Danuta J. Samek

  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 53
  • Kierownik Biura Zarządzania Dokumentacją
Dzień dobry, proszę postulować.  Na pieczątce powinny być: nazwa instytucji, nazwa komórki org. (archiwum zakładowe), imię i nazwisko + funkcja (Jan Kowalski - archiwista). Można też poprosić o zrobienie małego datownika. Pozdrawiam. djs   
Pozdrawiam
Danuta J. Samek
Starostwo Powiatowe w Piasecznie

Offline Czarny1986

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 19
Dziękuję za odpowiedź. Zrobię jak Pani radzi :)