Autor Wątek: dokumentacja zamówień publicznych  (Przeczytany 1142 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline uczeń1234

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 5
dokumentacja zamówień publicznych
« dnia: Maj 09, 2019, »
Co możemy zaliczyć do dokumentacji zamówień publicznych w Urzędzie Gminy?

Offline Danuta J. Samek

  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 232
Odp: dokumentacja zamówień publicznych
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 09, 2019, »
Dzień dobry, jedyna odpowiedź, której jestem pewna: Jest to dokumentacja, na której pracuje i którą wytwarza komórka merytoryczna zajmująca się w danym urzędzie gminy sprawami zamówień publicznych.  Tam gromadzone są sprawy, o które Pan/Pani pyta. Pozdrawiam. djs
Pozdrawiam
Danuta J. Samek

Offline Karolina

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 9
Odp: dokumentacja zamówień publicznych
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 09, 2019, »
Dzień dobry,

dokumentację postępowania tworzą dokumenty takie jak m.in.: ustalenie szacunkowej wartości zamówienia (np. kosztorysy inwestorskie), wniosek o wszczęcie postępowania, oferty wykonawców (wybrane i odrzucone), ogłoszenia, zapytania o cenę, specyfikacje techniczne warunków zamówienia, protokoły, korespondencja między zamawiającym a wykonawcami itd. Te wszystkie dokumenty powinny mieć kat. B5 o ile umowy  zawarte w wyniku postępowań o zamówienie publiczne komórka zarejestrowała odrębnie. Jeżeli jednak w dokumentacji tej znajdziemy również umowy to teczka otrzymuje oznaczenie B10. Należy pamiętać, że dokumentacji nie wolno rozdzielać, tzn. wyłączać umów z teczek postępowań, jeśli tak narastały w komórce merytorycznej i jeśli były znakowane znakami spraw tych postępowań.

Pozdrawiam