Po pierwsze - skąd ta rozbieżność? Czy wasz wykaz akt przewiduje dla tej klasy kat. A lub B w zależności od jakichś dodatkowych kryteriów?
Może jako kat. A kwalifikowana jest dokumentacja posiedzeń Komisji Dyscyplinarnej (ale wówczas akta te powinny być klasyfikowane w klasie właściwej dla komisji)?
Po drugie - * przy kat. B oznacza konieczność podania konkretnego okresu przechowywania wynikającego z przepisów prawa.
Mówiąc wprost - referent nie może opisać teczki jako B*. Musi podać konkretną kwalifikację (np. B5, B10 itp.), w zależności jaki okres przechowywania przewidują przepisy do których * odsyła.
Co do okresu przechowywania dokumentacji postępowań dyscyplinarnych będzie on różny w zależności od charakteru jednostki organizacyjnej - np. przepisy o dyscyplinie wojskowej nakazują przechowywać tę dokumentacje przez 15 lat.
O ile jednak Twoja jednostka nie podlega pod MON, to zastosowanie będzie miał raczej art. 113 Kodeksu Pracy - "karę uważa się za niebyłą, a odpis zawiadomienia o ukaraniu usuwa się z akt pracownika po roku nienagannej pracy".
Tak, czy siak to referent ma obowiązek nadać odpowiednia kategorię przekazywanej do AZ dokumentacji.