Autor Wątek: nadawanie znaków pism; komórki merytoryczne; komórki niemeryt; obieg dokumentów  (Przeczytany 791 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline nowy_uzytkownik

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 20
Dobry wieczór, uprzejmie proszę o podpowiedź :)
wróciłam do zawodu po kilku latach przerwy i pomimo przypominającego szkolenia nie jestem pewna kilku podstawowych rzeczy:
1. kto ma nadać znak: komórka UT  chce zatrudnić nowego pracownika - wysyła pismo do Wydziału Kadr -> czy UT ma nadać znak? Czy dopiero zrobią to Kadry?
Do tej pory mówiłam im, żeby nadawali znak zgodnie z IK, więc było tak: U - UT - 115 [wg jrwa - zatrudnienie] - 1/19
Ale naszły mnie wątpliwość, bo przecież to Wydział Kadr jest komórką merytoryczną, a przecież podwójnego znakowania pism nie może być.

2. jak rejestrować pismo, gdy jest tylko "do wiadomości"? Na szkoleniu prowadzący mówił, że nie nadaje się takiemu pismu znaku, tylko po prostu rejestruje wpływ z obcym znakiem.
I jeśli nie rejestrować to w takim razie - Bc? Od razu po "wykorzystaniu" zniszczyć?

3. Pracownik wysyła pismo do Dyrekcji z prośbą po pozowolenie na udział w szkoleniu : to pracownik ma nadać znak temu pismu? Czy dopiero sekretariat dyrektora?
wg nowego pomysłu dyrekcji to pracownik ma nadać odpowiedni znak, bo wcześniej albo nie nadawano w ogóle albo na ulubionej klasie 082 "między komórkami"...

Z góry dziękuję za odpowiedzi :)