1. Sprawozdania roczne (i wieloletnie) mają kat. A/B25.
Sprawozdania za okresy krótsze mają kat. B5-B10 (zależnie od JRWA), jednak w przypadku braku sprawozdania rocznego komplet sprawozdań okresowych (miesięcznych/kwartalnych/półrocznych) za dany rok kwalifikujemy do kat. A/B25.
Nie jest rolą archiwisty ingerowanie w kształt nadany dokumentacji w komórce, ani tym bardziej usuwanie czegokolwiek z tej dokumentacji. Przepisy pozwalają jedynie na usunięcie zbędnych identycznych kopii danego dokumentu (przy czym o tym, czy kopia jest zbędna decyduje pracownik prowadzący dokumentację, a nie archiwista).
Jeśli w teczce znajduje się dokumentacja o różnych kat. archiwalnych, całości dokumentacji nadaje sie najwyższą z tych kategorii.
2. Jako kopię możne potraktować jedynie dokument, dla którego posiadamy oryginał (i który jest z tym oryginałem w 100% identyczny treściowo). Przy czym decyzje o usunięciu takiej kopii podejmuje pracownik komórki prowadzącej dokumentację, a nie archiwista.
3 Jak wyżej.
Przy okazji - brudnopisy, wersje robocze dokumentów itp. nie podlegają usunięciu z akt, chyba że są identyczne z właściwym dokumentem, ale i wówczas decyzja o ich usunięciu nie należy do archiwisty.