Autor Wątek: archiwizacja ofert z platformy zakupowej  (Przeczytany 724 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline inka

  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 162
  • Płeć: Kobieta
archiwizacja ofert z platformy zakupowej
« dnia: Marzec 25, 2019, »
Witam,
mam pytanie odnośnie dokumentacji dotyczącej zamówień składanych za pośrednictwem platformy zakupowej. W moim urzędzie miasta obowiązuje system tradycyjny, czy w ogóle możemy posługiwać się taką platformą w celu przyjmowania zamówień? I co z dokumentacją przekazaną tym sposobem? Należy ją drukować? Będę wdzięczna za podzielenie się uwagami

Offline Rovan

  • st. kustosz(ka)
  • ******
  • Wiadomości: 1214
Odp: archiwizacja ofert z platformy zakupowej
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 31, 2019, »
Instrukcja Kancelaryjna dla systemu tradycyjnego wprawdzie nie odnosi się do takiego przypadku, omawia jednak postępowanie z dokumentacją przesyłana drogą e-mail oraz przez ePUAP - nakazuje ją drukować.
Tutaj radziłbym postąpić analogicznie.
Ewentualnie mozna rozważyć archiwizację tych danych na informatycznych nośnikach danych, ale moim zdaniem drukowanie będzie bardziej zgodnie duchem IK