Dzień Dobry,
Została podjęta decyzja o likwidacji Powiatowego Ośrodka Geodezji i Kartografii (składnica akt) i włączenia go w strukturę organizacyjną Starostwa (archiwum zakładowe). Czy macie Państwo jakieś doświadczenia w takich sytuacjach. Rozdział 4 Rozporządzenia a dokładnie paragraf 64 trochę to określa ale bardzo ogólnie.
Czy znajdę gdzieś pomocne publikacje albo materiały na ten temat?
Ważna informacja obie jednostki mają tradycyjny obieg dokumentów.
1. Zastanawiam się jak postępować z dokumentacją przekazaną do składnicy przejmowanej jednostki czy przyjąć ją do AZ Starostwa jako dokumentacje obcą?
2. Co zrobić z dokumentacją, która już powinna zostać przekazana do składnicy a nadal jest u pracowników ?
3. Co zrobić ze sprawami zakończonymi, w ostatnich 2 latach, które dopiero będą nadawały się do przekazania - potraktować je jako obce? Czy może nowopowstały Wydział Geodezji i Kartografii w Starostwie powinien te dokumenty przekazać do AZ, tylko pod jaką klasyfikacja byłej jednostki czy Starostwa),
4. Co zrobić ze sprawami niezakończonymi, z lat poprzednich i z tego roku. W tym przypadku myślę ,że należy skorzystać z zapisów paragrafu 55 ust. 3 i dokonać zmiany znaku spraw z równoczesnym ponownym założeniem sprawy. Na starym i nowym spisie zrobić adnotacje o zmianie i nie zmieniać oznaczenia dokumentacji. - tylko czy dobrze myślę??
Będę zobowiązana za wszelkie wskazówki.