Autor Wątek: elektronizacja zamówień publicznych  (Przeczytany 690 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline PatMaj

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 41
elektronizacja zamówień publicznych
« dnia: Listopad 05, 2018, »
W związku z wejściem w życie pełnej elektronizacji komunikacji w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego powyżej progów unijnych, proszę o informacje jak rozwiązaliście te kwestia w swoich jednostkach w kontekście archiwizacji. Wiem, że komercyjne platformy raczej nie są przystosowane do archiwizacji długoterminowej, poza tym są to systemy dziedzinowe, do których dostęp posiadają jedynie pracownicy odpowiedzialni za zamówienia publiczne. Zastanawiam się nawet nad wystąpieniem z oficjalnym pismem w tej sprawie do swojego AP bądź nawet NDAP - nikt póki co nie potrafił podać mi konkretnych wytycznych w tym zakresie.
Archiwista w spółce samorządowej