Autor Wątek: Klasyfikacja dokumentów dotyczących systemu SSK w kancelarii inf. niejawnych  (Przeczytany 101 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline deiv89

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 1
Witam, ostatnio oprócz prowadzenia archiwum zakładowego jestem administratorem systemu w kancelarii informacji niejawnych lecz mam problem ze sklasyfikowaniem dokumentacji tzn. jakie są minimalne okresy przechowywania i kategorie archiwalne (zgodne z JRWA) dla dokumentacji systemu SSK (Samodzielne Stanowisko Komputerowe) takich typów dokumentów jak:

LISTA UŻYTKOWNIKÓW SYSTEMU SSK
DZIENNIK SYSTEMU SSK
REJESTR KOPII ZAPASOWYCH SYSTEMU SSK
REJESTR KONTROLI I AUDYTU SYSTEMU SSK
REJESTR INCYDENTÓW BEZPIECZEŃSTWA SYSTEMU SSK
KSIĘGA EWIDENCJI WEJŚĆ/WYJŚĆ