Autor Wątek: dokumentacja - reorganizacja podmiotu  (Przeczytany 302 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline archiwumUM

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 33
dokumentacja - reorganizacja podmiotu
« dnia: Lipiec 18, 2019, »
Mam pytanie dotyczące przepisów z rozdziału 4 Instrukcji kancelaryjnej z 2011.
Nastąpiła u nas częściowa reorganizacja - z istniejącego Wydziału Ogólno-Organizacyjnego (BO) wydzielony został Referat Oświaty, Zdrowia i Spraw Społecznych (ZO). U mnie sytuacja wyglądała tak, że naczelnik BO został kierownikiem tego nowego referatu ZO, a w BO w tym samym dniu został wybrany nowy naczelnik.
W rozdziale 4, par. 64, pkt. 2 czytamy, że kierownik komórki zreorganizowanej przekazuje kierownikowi nowej komórki dokumentację spraw niezakończonych pod protokołem. A potem nowa komórka ma zarejestrować ponownie pod nowymi znakami. I co zrobić w tym moim przypadku? Kto ma być przekazującym - czy już ten nowy naczelnik? A jeszcze ciekawe - dokumentacja znajduje się fizycznie nadal w tym samym pomieszczeniu, ponieważ "nowy" kierownik ZO nie zmienił miejsca urzędowania.

Offline Rovan

  • kustosz(ka)
  • *****
  • Wiadomości: 575
Odp: dokumentacja - reorganizacja podmiotu
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 19, 2019, »
Cytuj
Kto ma być przekazującym - czy już ten nowy naczelnik?
Moim zdaniem tak. Na logikę przekazuje ten, kto w dniu przekazania pełni funkcję naczelnika zreorganizowanej komórki (BO).

Fizyczna lokalizacja dokumentacji nie ma znaczenia - Sprawy niezakończone przejęte przez nową komórkę (ZO) muszą zostać przez nią ponownie zarejestrowane.

Offline archiwumUM

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 33
Odp: dokumentacja - reorganizacja podmiotu
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 19, 2019, »
Czyli naczelnik BO przekazuje - na protokole - dokumentację kierownikowi ZO (pomimo tego, że ten wcześniej sam był naczelnikiem tegoż BO). Przekazanie następuje po objęciu przez niego stanowiska.