Witam,
Postanowiłem założyć ten wątek w nadziei, że znajdę osobę, która zechce mi pomóc ogarnąć sytuację w moim archiwum zakładowym. Wątpię, że wszystko co bym chciał zrobić jest możliwe, ale zależy mi na tym żeby chłonąć wiedzę i żeby poprawić stan mojego AZ. Potrzebuję takiej osoby, którą mógłbym pytać nawet o najprostsze rzeczy, ponieważ po tych 2 miesiącach pracy w AZ doszedłem do wniosku, że bez pomocy sobie nie poradzę - osoby z większym doświadczeniem w archiwum mówią mi że sytuacja jest kiepska. Mam główne cele :
1. WERYFIKACJA całości zasobu według harmonogramu
2. uporządkowanie, zewidencjonowanie i przekazanie do archiwum zakladowego dokumentacji
spraw zakończonych, której okres przechowywania w komórkach organizacyjnych upłynął;
3. BRAKOWANIE, żeby zwolnić miejsce. (mam bardzo dużą ilość dokumentacji do zniszczenia. Ostatnie brakowanie 2014)
Moglibyśmy kontaktować się na skype, sms, facebook, telefonicznie - dla mnie to bez różnicy.
Na prawdę potrzebuję pomocy osoby bardziej doświadczonej niż mój 2 miesięczny staż pracy w Archiwum Zakładowym.
W przyszłości na pewno będę mógł się jakoś odwdzięczyć.