Autor Wątek: Przejąłem archiwum zakładowe  (Przeczytany 8090 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Falmar

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 32
Przejąłem archiwum zakładowe
« dnia: Lipiec 25, 2018, »
Dzień dobry wszystkim użytkownikom,
Z dniem wczorajszym przejąłem archiwum zakładowe w firmie po poprzednim pracowniku, który pracował tam przez ponad 10 lat.
W pierwszy dzień pracy zostałem przywitany listem z AP w którym był protokół kontroli, jednakże czekam jeszcze na zalecenia pokontrolne, które mają przyjść oddzielnym listem.
Jestem po kursie kancelaryjno archiwalnym i to w zasadzie jest cała moja wiedza na temat archiwum, a orzech który mam do zgryzienia jest jak mi się wydaje dość twardy.
W 2015 roku weszło nowe JRWA do którego trzeba przekwalifikować wszystkie pozycje na spisach, ale zupełnie nie wiem jak to się robi, bo nie mogę się tego nigdzie doczytać.
Mam bardzo duży problem z miejscem, ponieważ poprzedni archiwista zostawił archiwum w stanie "przeładowania". Praktycznie wszystkie regały są zajęte, a komórki też są obładowane dokumentacją, której nie mogę od nich przejąć z uwagi na to że nie mam gdzie tego wcisnąć.
Mam dużo straroci typu B5 z 2007 roku, ale z tego co wiem to przed napisaniem wniosku na brakowanie, aby została wydana zgoda z AP muszę najpierw przekwalifikować (zweryfikować) dokumentację według najnowszego JRWA z 2015 roku.
I stąd moje pytanie. Jak się w ogóle zabrać za ten proces weryfikacji? Czy informacja nr 11 NDAP jest aktualna?
Proszę o wyrozumiałość, być może temat jest prostszy do ogarnięcia niż mi się wydaje, ale jestem w tym jeszcze zielony.
Pozdrawiam wszystkich archiwistów i liczę na wsparcie!  :)
« Ostatnia zmiana: Lipiec 25, 2018, wysłana przez Falmar »

Offline Danuta J. Samek

  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 232
Odp: Przejąłem archiwum zakładowe
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 25, 2018, »
Witam,