Internetowe Forum Archiwalne > Metodyka Archiwalna
spis spraw faktur
(1/1)
kkk:
Witam
Moje pytanie dotyczy spisu spraw faktur.
W skali roku przetwarzanych jest u nas około tysiąca faktur (mam na uwadze faktury przychodzące). Archiwum prowadzone jest w sposób tradycyjny, bez systemu EZD. Czy spis spraw faktur, przed ich oddaniem do archiwum, powinien zawierać informację o każdej fakturze z osobna (numer, data, nazwa wystawcy)?
Pozdrawiam
Krzysztof K
Kajka:
A czy przypadkiem faktury to nie jest dokumentacja nietworząca akt sprawy, którą przyporządkowuje się jedynie do klasy z JRWA?
kkk:
Dziękuję, rzeczywiście, masz rację.
Bolek:
U mnie w jednostce prowadzą rejestr faktur.
Rovan:
Jednostka oczywiście może prowadzić dowolne potrzebne rejestry (w tym faktur).
Natomiast faktury jako dokumentacja nie tworząca akt spraw nie są rejestrowane na spisie spraw i nie otrzymują znaku sprawy.
Nawigacja
Idź do wersji pełnej