Autor Wątek: Sprawozdanie - archiwum zakładowego JST  (Przeczytany 2824 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline MałaKK

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 6
Sprawozdanie - archiwum zakładowego JST
« dnia: Luty 22, 2018, »
Witam,
od niedawna jestem oddelegowana do archiwum zakładowym i jestem "zielona w tej materii":( Dowiedziałam się ostatnio że mam złożyć sprawozdania z działalności archiwum a nie wiem jak to ma w ogóle wyglądać. Czy mogę liczyć na pomoc i przesłanie wzoru takiego sprawozdania, jak ma to wyglądać..... Z góry dziękuję za pomoc.

Offline muniekdm

  • archiwa_2.5
  • archiwista
  • *
  • Wiadomości: 420
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Sprawozdanie - archiwum zakładowego JST
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 22, 2018, »
Sprawozdanie będzie się składało dwóch części, statystycznej i opisowej. W pierwszej części należy podać informacje o ilości dokumentacji, z podziałem na kategorię A i B dla poszczególnych komórek organizacyjnych, ilość dokumentacji wybrakowanej, ilość udostępnionej. W części opisowej należy skupić się na współpracy z poszczególnymi komórkami organizacyjnymi. Należy także przedstawić plan zadań na dany rok.

Offline Rovan

  • st. kustosz(ka)
  • ******
  • Wiadomości: 1214