witam,
odnowię niejako wątek, bowiem i u mnie pojawił się temat starych dowodów osobistych i KOM-ów.
Jak zatem opisywać się powinno te koperty dowodowe? koperty są stare, więc zapewne trzeba przepakować (lata do 1979 włącznie, zgodnie z JRWA z 2011r.). Zapewne ułożyć w środku i spaginować, inaczej archiwum nie przyjmie. Ale co w opisie koperty? Na tych starych są: numery dowodu, imię i nazwisko osoby, data założenia koperty i ew. data zgonu (nie zawsze). No i nie do końca jest to ułożone wg. numerów dowodów i jest w tym trochę bajzlu. Pewnie na każdej trzeba by było nadać datę zgonu, aby wiedzieć kiedy minie okres do ekspertyzy (lata 1980-2010)?
Te po 1980 można by ew. pozostawić w starych kopertach, bo nowe to będą straszne koszty ze względu na ilość (pewnie w tysiącach...).
Tak samo przypuszczam z KOM-ami...
Jedno w tym jest pocieszające: do AZ i tak musi trafić uporządkowane, opisane i przepakowane, więc jak tak prowadzili od lat, to muszą ją w USC wyprostować...
pozdrawiam