Autor Wątek: Archiwum firmy - od czego zacząć?  (Przeczytany 3765 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Anonymous

  • Gość
Archiwum firmy - od czego zacząć?
« dnia: Marzec 17, 2006, »
Witam.

Niedawno pracodawca powierzył mi możliwość zorganizowania archiwum działu w którym pracuję ( w przyszłości być może przekształci się to w archiuwm całej firmy ). Nie będzie to archiwum w sensie prawdziwego archiwum gdzie przechowuje się całą dokumentację pracowniczą itp. Bardziej ma to być archiwum (miejsce) do przechowywania dokumentacji klientów.
Zacznę może od początku. Firma podpisuje z klientem umowę na świadczenie usług. No i ta umowa musi gdzieś leżeć (w chwili obecnej leżą na regałach). W trakcie trwania umowy klient może dosyłać różnego rodzju pisma, firma do klienta rónież odsyła odpowiedź. Dodatkowo może pojawić się aneks do umowy itp. Trzeba to jakoś w ładzie i składzie trzymać.
I zadania postawione przedmną :
- uporządkowanie stanu zastanego
- zmiana warunków lokalowych, czyli przechowanie dokumentów w specjalnych techkach, szafach itp
- digitalizacja danych
- cyfrowy obieg dokumentów ( minimum 100 - 150 użytkowników korzystających )

No wlasnie. Od czego zaczac ? Mam miesiac na przedstwienie planu naprawy obecnej sytuacji. Czy możecie mi podać jakieś namiary na firmy produkujące (sprzedające) oprogramowanie, meble, teczki, kartony, skanery, doradztwo? Moze jakies kursy, seminaria? Czy wogole przechowywanie tego typu dokumentacji regulują jakieś przepisy ogólne, czy tylko wewnętrzne? Z góry dziękuję za okazaną pomoc.

Pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: Marzec 06, 2010, wysłana przez Jarek »