Powiedzcie mi proszę, dopiero oficjalnie przejmuje archiwum... firma uporządkowała mi archiwum, które przez wiele lat nie funkcjonowało. Mam zrobić sprawozdanie... Mam podać ilość przejętej dokumentacji w roku 2017r... Jakbym napisał rzeczywiste dane to musiałbym napisać, że ok 70% akt archiwum zakładowego zostało przejęte z komórek w 2017r. Dlaczego tyle? Dlatego, że wszystko, co leżało w archiwum bez spisów wycofałem do komórek do uporządkowania i przekazania (a czego się nie dało wycofać to zewidencjonowałem wspólnie z firmą). W/w akta można by potraktować jako będące już wcześniej w archiwum zakładowym, zatem na sprawozdaniu może tylko uwzględnić tylko te, które faktycznie zostały przekazane przez pracowników (nie będąc wcześniej w archiwum)?
Firma, która obsługuje archiwa podlegające temu samemu AP twierdzi, że AP prosi żeby przynajmniej złożyć sprawozdanie...a danych nie będzie weryfikować, gdyż tylko zależy im na otrzymaniu spisów kat. A.