Autor Wątek: Poczta elektroniczna  (Przeczytany 1086 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Michał Serdyński

  • starszy(a) archiwista(ka)
  • ****
  • Wiadomości: 474
  • Płeć: Mężczyzna
Poczta elektroniczna
« dnia: Luty 15, 2016, »
Pytanie głównie do innych AP.
Jak wygląda u was kwestia poczty elektronicznej, wiadomości napływających tą drogą od petentów?
Czy wiadomości wpadają na jedną skrzynkę? Są drukowane, sygnowane przez dyrektora, przekazywane do oddziału, następnie tworzona jest odpowiedź, wydruk pisma do rejestracji, przesłanie wiadomości elektronicznej na adres sekretariatu i przesłanie jej do danej osoby?
W efekcie, taka osoba pisze na jeden adres a dostaje odpowiedź z innego?

Offline Marek Gieroń

  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 174
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Poczta elektroniczna
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 17, 2016, »
Cytuj
Pytanie głównie do innych AP.
Jak wygląda u was kwestia poczty elektronicznej, wiadomości napływających tą drogą od petentów?
Czy wiadomości wpadają na jedną skrzynkę?

Nie, w zależności od fantazji klienta - kwerendy genealogiczne do nadzoru np czasami wpadają.

Cytuj
Są drukowane, sygnowane przez dyrektora, przekazywane do oddziału, następnie tworzona jest odpowiedź, wydruk pisma do rejestracji,

Tak

Cytuj
przesłanie wiadomości elektronicznej na adres sekretariatu

Nie, serwer wewnętrzny na który trafiają przygotowane odpowiedzi w wersji elektronicznej gotowe do załączenia w odpowiedzi.

Cytuj
i przesłanie jej do danej osoby?
W efekcie, taka osoba pisze na jeden adres a dostaje odpowiedź z innego?

Tak. Trudno wymagać od nadzoru, żeby odpowiadał na temat "dziadka z Pcimia". Nie sądzę, żeby dla klienta miało to jakiekolwiek znaczenie, że dostał odpowiedz z sekretariat@ a pisał na nadzor@ zwłaszcza jeśli odpowiedz pozytywna jest.
"Kto podziela ten pogląd proszę o atak histerii. Start!"