Internetowe Forum Archiwalne > Udostępnianie

Tajemniczy użytkownik w archiwum

(1/4) > >>

Hanna Staszewska:
Taka informacja:
?Tajemniczych klient?, kontrolujący jakość usług w sieciach handlowych czy bankach to nic zaskakującego.
Teraz czas na ?tajemniczego czytelnika?, który wiosną 2015 r. odwiedził wszystkie łódzkie biblioteki publiczne. Jego zadaniem było m. in. sprawdzenie, czy możliwe jest wypożyczenie nowości wydawniczych, jak wyglądają łódzkie książnice oraz czy bibliotekarze są skorzy do pomocy i jak zachowują się w tzw. sytuacji trudnej. Oceny dokonano podczas czterech wizyt osobistych i audytu telefonicznego, poddając kontroli niemal 100 czynników. Efektem końcowym jest raport wraz z wnioskami pokontrolnymi. To największe tego typu badanie przeprowadzone w polskich bibliotekach publicznych.
Tu link do raportu: http://fundacjafenomen.pl/aktualnosci/biblioskan-tajemniczy-czytelnik

Może takie badanie przeprowadzić w archiwach?

Robert2000:
Ciekawa propozycja. Jestem bardzo ciekawy, jakie wyszłyby obserwacje z takiej akcji.

sirsilis:
do tej pory TK oznaczal wyłudzanie danych osobowych od ludzi... na zachodzie TK to standart..

Grzesiek:

--- Cytat: Robert2000 w Luty 11, 2016, ---Ciekawa propozycja. Jestem bardzo ciekawy, jakie wyszłyby obserwacje z takiej akcji.

--- Koniec cytatu ---

Może takie, że z jednego z AP (zmilczę z jakiego) czekam już 3 tygodnie na odpowiedź na maila ile zapłacę za kopię operatu do pewnej mapy... Wcześniej na maje wysłane mailem (odpowiedź przyszła dopiero po 2 mailu) pytanie czy taki operat mają dostałem odpowiedź na piśmie zeskanowanym i wklejonym (!) do pliku .rtf ;). Zastanawiałem się czemu nie przysłali po prostu skanu jako pdf ale nie wymyśliłem niczego mądrego, może ktoś ma pomysł? I jeszcze takie pytanie po co AP umieszczają na swoich stornach adresy mailowe skoro na maile nie odpowiadają?? Boję się pomyśleć co by się stało gdybym moje pytanie wysłał przez EZP na ePUAP ;) Z jednego urzędu kiedyś zadzwoniła po takim piśmie pani i prosiła, żeby im wysłać "normalnie" bo na "takie" to oni nie odpowiedzą! ;) Cyfrowe państwo....

Hanna Staszewska:
W takich sytuacja zawsze radzę napisać oficjalną skargę, najlepiej do samej Naczelnej Dyrekcji
(tylko nie na adres mejlowy ndap@archiwa.gov.pl, bo nikt nie odpowiada, wiem z doświadczenia, czekam na odpowiedź od listopada 2015 r.).

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej