Autor Wątek: dyplom  (Przeczytany 8748 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

janosik

  • Gość
dyplom
« dnia: Luty 23, 2006, »
Jestem studentem historii UJ. Oczywiście ze specjalizacją archiwalną :D . Wszystko byłoby fajnie, gdyby nie fakt (o którym dowiedziałem się niedawno), że na dyplomie poświadczającym ukończenie studiów, nie będzie się znajdowała inforamcja, że zaliczyłem specjalizację archiwalną. Taka informacja będzie natomiast widniała w suplemencie. Niezbyt fortunne wg mnie rozwiązanie, no ale cóż. Ale chciałbym się zapytać jak ta kwestia jest uregulowana na innych uczelniach? A może to jest np. rozporządzenie ministerialne czy rektorskie?

Offline BustaGryps

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 4
dyplom
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 03, 2006, »
Hej. Ja jestem z UAM z Poznania i do tej pory wydawalo mi sie tak jak Tobie ;) W koncu to jest specjalizacja dajaca konkretny zawod wiec jak o tym szczegole nie wspomniec na dyplomie ukonczenia studiow? Pozdr

Offline mkoch7

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 27
Wrocław podobnie...
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 02, 2006, »
Ukończyłem Wrocław. Mam narazie tylko zaświadczenie i też wpisano mi specjalizację ogólną - absurd. Zapisy były na konkretną specjalizację, a teraz okazuje się, że to była jakaś ściema. M.

Offline Mariusz

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 5
dyplom
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 02, 2006, »
W Gdańsku w zeszłem roku była "ściema" z dwoma specjalizacjami, bo wyszło jakieś zarządzenie rektora, które pozwalało na wpisywanie w dyplomie tylko jednej. Informacja o drugiej tylko w suplemencie.

Szczerze mówiąc to sytuacja przechodzi moje pojęcie. Najlepiej zapytaj o to w dziekanacie albo któregoś z profesorów od specjalizacji archiwalnej.

Offline sirsilis

  • archiwa_2.5
  • st. kustosz(ka)
  • *
  • Wiadomości: 998
  • Płeć: Mężczyzna
dyplom
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 06, 2006, »
a ja ukonczylem Toruń

Archiwistyka w Torunie jest najlepsza w Polsce !!

Tomek

  • Gość
dyplom