Autor Wątek: dokumentacja zadań inwestycyjnych  (Przeczytany 4636 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline archiwumUM

  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 164
Odp: dokumentacja zadań inwestycyjnych
« Odpowiedź #15 dnia: Czerwiec 08, 2020, »
U mnie  sytuacja nieco się przejaśniła, jeśli chodzi o te  inwestycje i chyba nakreśliliśmy ramy, w jakich należy gromadzić dokumentację inwestycyjną.
Zamówienia publiczne to swoją drogą, mają 271, czyli dokumentacje zamówień publicznych (zapytania, korespondencja, wadia, SIWZ, itp, itd), czyli B5, oraz 272 to umowy, czyli B10. Te dokumenty są w Wydziale Zamówień Publicznych.
Natomiast inwestycje prowadzi się pod 7013, jako realizacja inwestycji komunalnych (BE5) i tutaj jest całość dokumentacji. Nie bawi się już u nas w rozdzielanie na inne teczki, bo to wg. mnie dziwnie stworzone jest i jedynie teoretycznie ładnie się w JRWA prezentuje. Dokumentacja techniczna trafia oczywiście do zarządcy budynku, obiektu, reszta pozostaje. Spis jest jeden dla danego roku, w teczce głównej mamy tylko spis spraw a sprawy (czyt. inwestycje) znajdują się w osobnych teczkach, bo są objętościowo spore przeważnie. W spisie zd-odb. widnieje na 1 pozycji teczka główna ze spisem spraw a potem kolejne sprawo-inwestycje wg \kolejności w spisie spraw teczki głównej.
No i tak to działa...
U mnie jest jeden Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych. Czyli w takim razie dokumentację podzielimy na poszczególne kategorie, najpierw samych zamówień (271), potem umowa zawarta (272), a następnie sama dokumentacja wykonywanej inwestycji komunalnej (7013)? A jeśli zarządca budynku jest Gmina, to mogę dokumentację techniczną także "dać" pod 7013?