U mnie sytuacja nieco się przejaśniła, jeśli chodzi o te inwestycje i chyba nakreśliliśmy ramy, w jakich należy gromadzić dokumentację inwestycyjną.
Zamówienia publiczne to swoją drogą, mają 271, czyli dokumentacje zamówień publicznych (zapytania, korespondencja, wadia, SIWZ, itp, itd), czyli B5, oraz 272 to umowy, czyli B10. Te dokumenty są w Wydziale Zamówień Publicznych.
Natomiast inwestycje prowadzi się pod 7013, jako realizacja inwestycji komunalnych (BE5) i tutaj jest całość dokumentacji. Nie bawi się już u nas w rozdzielanie na inne teczki, bo to wg. mnie dziwnie stworzone jest i jedynie teoretycznie ładnie się w JRWA prezentuje. Dokumentacja techniczna trafia oczywiście do zarządcy budynku, obiektu, reszta pozostaje. Spis jest jeden dla danego roku, w teczce głównej mamy tylko spis spraw a sprawy (czyt. inwestycje) znajdują się w osobnych teczkach, bo są objętościowo spore przeważnie. W spisie zd-odb. widnieje na 1 pozycji teczka główna ze spisem spraw a potem kolejne sprawo-inwestycje wg \kolejności w spisie spraw teczki głównej.
No i tak to działa...