Dziękuję za rady.
To co napisała Kajka cytując ustawę archiwalną nie jest jednoznaczne i daje pole do rożnych interpretacji. Zgadzacie się ze mną?
Ma może ktoś namiary na materiały IV Krajowego Sympozjum Archiwalnego, o którym było wspominane?
A i jeszcze kwestia nadzoru AP nad spółką w której będą zajmował się dokumentacją. Wolałbym tego uniknąć bowiem maja oni problem z miejscem. Ja natomiast przychodzę do nich zrobić szybki porządek z dokumentami. Jeśli natomiast chciałbym wplątać z to AP to trwało by to miesiącami (akceptacja normatyw archiwalnych, kontrole).
Pomyślałem, że zorganizuje składnicę akt, jak mi radziliście - stworze prostą instrukcję archiwalną, wezmę wykaz akt, który mi podlinkowaliście, przeszkolę pracowników i będę przyjmował spisy.
Natomiast jak za jakiś czas AP się upomni, to stworzę archiwum zakładowe w Spółce. Dokumenty, które interesowałyby AP i tak mają długie okresy przechowywania więc tak czy owak będą w Spółce przechowywane.
Myślicie, że takie wyjście z sytuacji będzie odpowiednie?
Pozdrawiam