Dziękuję za informacje i cenne wskazówki.
Nigdy nie organizowałem jeszcze od podstaw składnicy akt ani archiwum zakładowego, pracowałem już w działającym i tylko kontynuowałem pracę poprzedników.
Jakie wymagania formalne trzeba spełnić, żeby zorganizować składnicę akt?
GAP1, pisałeś o Polskiej Normie, czy one nie tyczą się tylko materiałów archiwalnych (będę prowadził składnicę, więc nie będę miał materiałów archiwalnych)? Jeżeli natomiast taka norma będzie potrzebna, to jaka i jakie są koszty takiej normy dla firmy?
Jak wygląda sprawa brakowania dokumentów? Czy brakowanie dokumentów w składnicy akt trzeba zgłosić do archiwum państwowego (spotkałem się z różnymi zdaniami na ten temat)?
A i jeszcze mam pytanie odnośnie samego archiwum państwowego. Czy założenie składnicy akt trzeba w jakikolwiek sposób zgłaszać do AP?
Pozdrawiam.