Autor Wątek: Sekretariat - dzienniki korespondencji  (Przeczytany 10156 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline to/die/for

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 39
Sekretariat - dzienniki korespondencji
« dnia: Lipiec 25, 2013, »
jak w temacie - co zrobić z dziennikami korespondencji. To po prostu zeszyt formatu A4 z rejestrowaną korespondencją przychodzącą. Zostało to zdane do archiwum ale w jrwa, nie ma takiej pozycji. A przynajmniej nie udało mi się, ani osobie która to zdawała, niczego na ten temat znaleźć 

Offline MarcinP

  • kustosz(ka)
  • *****
  • Wiadomości: 588
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Sekretariat - dzienniki korespondencji
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 26, 2013, »
To dziwne, że nie udało się znaleźć... zwykle hasłem są: Rejestry kancelaryjne, rzeczowe.  W moim jrwa hasłem jest Urządzenia do rejestracji i monitorowania obiegu przesyłek i pism, kat. B5.

Offline muniekdm

  • archiwa_2.5
  • archiwista
  • *
  • Wiadomości: 420
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Sekretariat - dzienniki korespondencji
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 26, 2013, »
No właśnie powinno być w każdym RWA. U mnie to występuje pod hasłem dzienniki spraw, korespondencji, spisy spraw, rejestry i ma kat. B-50.

Offline MarcinP

  • kustosz(ka)
  • *****
  • Wiadomości: 588
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Sekretariat - dzienniki korespondencji
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 26, 2013, »
Czyli hasło jest... ale ktoś miał poczucie humoru, jak ustanawiał taką kategorię...

Offline to/die/for

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 39
Odp: Sekretariat - dzienniki korespondencji
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 26, 2013, »
już znalazłem "Środki ewidencji i kontroli obiegu dokumentów" B5 a w uwagach jest wyszczególnienie - dzienniki korespondencji. Wcześniej nie znalazłem bo miałem do dyspozycji tylko wydrukowany wykaz akt. Czyli bez funkcji edycja-> znajdź ;D
w dodatku zasugerowałem się tym, że osoba która to zdawała i osoba odpowiedzialna za archiwum także nie wiedziały pod co podpiąć dzienniki.

Offline muniekdm

  • archiwa_2.5
  • archiwista
  • *
  • Wiadomości: 420
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Sekretariat - dzienniki korespondencji
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 28, 2013, »
MarcinieP u nas w sądach zawsze taka kategoria była na dzienniki korespondencji, w których referent rejestrował wszystkie pisma wpływające do danej komórki organizacyjnej. Dzisiaj mamy spisy spraw, które zgodnie z przepisami przez 15 lat powinny być przechowywane w ko, a potem przekazane do az. A jaką kategorię mają spisy spraw np. w urzędach gminy?

Offline Rovan

  • st. kustosz(ka)
  • ******
  • Wiadomości: 1214
Odp: Sekretariat - dzienniki korespondencji
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 28, 2013, »
Spis spraw jako środek ewidencji dołączony bezpośrednio do akt spraw w teczce rzeczowej jest przechowywany tak długo jak dokumentacja, której dotyczy.