Małe wyjaśnienie - otóż chciałem poruszyć temat który zapoczątkował kalon, a że pisząc to była już godzina wyjścia z pracy, spiesząc sie zbyt wąsko go rozwinąłem, ale jak widzimy nikodem. b , bardzo dobrze zrozumiał o co chodzi. Przyznam , że przechowywanie 5 lat po zburzeniu budynku wynika z mojego zakodowanie zapisu ze starego RWA , o tym że " okres przechowywania liczy się od daty zburzenia obiektu" , a teczka 7351 to kat. B5 , więc to jet to ,o czym pisałem wcześniej. Tak przyznaję rację Marcinowi, że do końca 2010r. i obecnie nie było i nie ma obowiązku porządkowania pozwoleń jak kat. A ( dodam, że ja nie sugerowałem , o tym że należy porządkować jak kat. A ) ,ale obecnie od 2011r. - teczka 6740 to BE10 , a w uwagach zapis " okres przechowywania liczony jest zgodnie z ustawą - Prawo budowlane" i uważam, że te akta należało by porządkować jak kat. powyżej B10 , bo będą przechowywane dłużej niż lat 10.
A to art. z ustawy Prawo budowlane:
Dz.U. z 2010 nr 243 poz. 1623 ? Brzmienie od 1 stycznia 2013. USTAWA z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane 1)
Art.38.2 Właściwy organ prowadzi rejestr decyzji o pozwoleniu na budowę oraz przechowuje zatwierdzone projekty budowlane, a także inne dokumenty objęte pozwoleniem na budowę, co najmniej przez okres istnienia obiektu budowlanego, z zastrzeżeniem ust. 3.
Zapraszam do wypowiedzi na ten temat.