Autor Wątek: archiwista zakładowy? stanowisko?  (Przeczytany 4434 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline kalon

  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 95
archiwista zakładowy? stanowisko?
« dnia: Kwiecień 17, 2013, »
Witam mam może banalne pytanie, ale chciałam Was zapytać o stanowisko archiwisty.
W moim urzędzie jest ono zaszeregowane wraz z konserwatorem i paniami sprzątajacymi,( niemam nic przeciwko, proszę mnie źle niezrozumieć),
jednak moje pytanie brzmi, czy archiwiści mogą być referentami, inspektorami,
chciałam zaznaczyć, że oprócz archiwisty, pełnie funkcję tłumacza dla osób niesłyszących, oraz mam zastępstwa na 3 różnych stanowiskach, wrazie nieobecności koleżanek.
Chciałabym wyjśc z tego zaszerwegowania bo to wiąże się oczywiście z pieniążkami, niemam pojęcia jak do tego podejść.
Oczywiscie próby rozmów na temat podwyżek, czy dodatku kończyły sie na tym, "nikt tu nikogo na siłę nie trzyma:( ;)
 

Offline Rovan

  • kustosz(ka)
  • *****
  • Wiadomości: 565
Odp: archiwista zakładowy? stanowisko?
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 17, 2013, »
U mnie stanowisko kierownika archiwum odpowiada w zaszeregowaniu kierownikowi sekcji (archiwum ma status sekcji w k.o.), zas stanowisko szeregowego archiwisty - referentowi/inspektorowi.

Offline kalon

  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 95
Odp: archiwista zakładowy? stanowisko?
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 17, 2013, »
Hm u nas jest tylko archiwista zakładowy nie ma kierownika, podlegam jako archiwista zakładowy kierownikowi referatu SAO  Spraw obywatelskich i administracyjnych. Tworzymy archiwum wielozakładowe tzn. oprócz archiwum urzędu mam składnice akt jednostek podległych, które podlegają bezpośrednio pod wójta, a ja wykonuje prace zlecone przez wójta typu "masz to zrobić:)
"Marzy mi się szacunek dla pracy archiwisty zakładowego" to tak przy okazji:)

Offline Dory

  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 195
Odp: archiwista zakładowy? stanowisko?
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 17, 2013, »
O to to to, kalon, ja też o tym marzę. Mam takie odczucie, że nie tylko pracownicy jednostki stawiają sprawy archiwalne i archiwistę gdzieś daleko, daleko, ale i dyrektor :'( Mam wrażenie, że moje wysiłki idą na marne... ech...

Offline marcia

  • archiwista
  • ***
  • Wiadomości: 305
  • Płeć: Kobieta
Odp: archiwista zakładowy? stanowisko?
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 18, 2013, »
Nie wiem czy Cię obejmują przepisy nowej instrukcji kancelaryjnej z 2011 r., bo wtedy miałbyś łatwiejszą sprawę. Dzięki tej IK stanowisko archiwisty stało się u mnie stanowiskiem samodzielnym, znajduje się w wydziale ds organizacyjnych i jest to  stanowisko urzędnicze a nie obsługa. Może pokaż też swojemu kierownictwu informację nr 12 NDAP z 22.12.2011 w sprawie usytuowania archiwum zakładowego i przypisania zadań koordynatora czynności kancelaryjnych :)
"Życie jest zbyt krótkie, by było małe." B. Disraeli.

Offline kalon

  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 95
Odp: archiwista zakładowy? stanowisko?
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 18, 2013, »
Hm Koordynatorem też jestem, jednak ciężko jest im zrobić zemnie urzędniczkę "z magazyniera rzeczy niepotrzebnych" tak to jest traktowane.
Lubię swoja pracę, mam wykształecenie wyższe, kursy odpowiednie i wiele wiele innych cennych dla mnie rzeczy, bo to ja się rozwijam i daje mi to satyswakcje:)
Czekam na wybory, mam nadzieje, że nowa władza do tego podejdźie inaczej, wkońcu kolokwialnie pisząc "dbam o ich interes/czytaj dokumentacje".
Dzięki za poradę, może o tym porozmawiam, już widzę minę pani kadrowej, do której to dojdzie i wiele "przeciw",
no cóż próbować trzeba:)
Pozdrawiam z moich podziemi, gdzie męcze się z weryfikacją!

Offline szerka

  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 104
Odp: archiwista zakładowy? stanowisko?
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 06, 2013, »
Marcia !
Informacja nr 12 NDAP daje pole do popisu dla kierowników, dyrektorów, naczelników... Najłatwiej im będzie dotychczasowego archiwistę przyporządkować do jakiegoś działu jako pracownika z powierzeniem prowadzenia archiwum zakładowego. Umowę o pracę łatwo zmienić, zyskać można wiele - likwiduje się samodzielne stanowisko pracy i podporzadkowuje się koordynatora czynności kancelaryjnych kierownikowi urzędu. Hulaj dusza...