witam i mam pytanie
Jak to jest z rejestrowaniem, przechowywaniem i archiwizowaniem uchwał rady gminy (czy uchwał komisji)?
No bo mamy: 0002 - Sesje rady gminy (są tutaj m.ni: zawiadomienia, stenogramy, PROTOKOŁY, materiały pod obrady, UCHWAŁY )
dalej: 0006 - Projekty uchwał rady gminy (proces ich przygotowania i uzgadniania)
no i wreszcie: 0007 - Uchwały rady gminy
Jakby nie patrzyć, wychodzi, że w każdym przypadku trzymamy uchwały...tzn, potem mamy ich aż 3 egzemplarze...czy to ma jakiś sens?
Protokoły z sesji jako załączniki zawierają uchwały i są nierozłączną jednością (jako załącznik uchwała musi tam być). No i do teczki 0007 musimy wrzucić kolejne egzemplarze (już tylko uchwały, no ale przecież to zupełnie to samo). Z kolei w teczce 0006 też będą w zasadzie uchwały...)
Wszystkie teczki są kat A przypomnę...ma to jakiś głębszy sens?
Dawniej wg mnie to miało ręce i nogi, bo pod symbolem dajmy na to 0042 (wykaz z 1975) były posiedzenia prezydium, protokoły, postanowienia a pod 0043 była realizacja postanowień. Nikt nie wymyślił jakichś przygotowań i osobnej teczki na same postanowienia...
prosiłbym o kilka opinii
dzieki i pozdrawiam