Autor Wątek: Porządkowanie akt powiatowego urzędu pracy - jaki wykaz stosować?  (Przeczytany 3344 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

weronika

  • Gość
Witam !


     porządkuje archiwum powiatowego urzędu pracy...i oto pojawił sie problem wynikający z mnogości jednolitych rzeczowych wykazow akt ...
      istnieja 3
      z 1990 -
      z 1997
      i z 2001 (zrobiliśmy "wyciąg" z jednolitego rzeczowego wykazu akt dla organów powiatU)

      i problem polega na tym ..ze urzednicy porządkowali porzadkowali dok. z lat 1990- 1996..stosowali dowolnie raz wykaz z 1990 a raz z 1997...
       w wielu wypadka jest to uzasadniona..o tyle ze w wykazie z 1990 nie znajdują sie hasla klasyfikacyjne odpowiednio opisujace teczkę...
       co ja mam w tej sytuacji zrobić..
        mamy wielką akcej z barkowaniem.akta porzapierwszy bedą niszczone .i zachodzi koniecznosc przedstawienia spisu w archiwum państwowym..jakiej mozna sie spodziewac rekacji ,reprymendy ??
       prosze o uwagi
pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: Styczeń 25, 2010, wysłana przez Jarek »