Autor Wątek: Sprawy dot. archiwizacji.  (Przeczytany 2736 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline marcia

  • archiwista
  • ***
  • Wiadomości: 305
  • Płeć: Kobieta
Sprawy dot. archiwizacji.
« dnia: Marzec 30, 2012, »
Chciałam Was podpytać, pod jakim hasłem prowadzicie sprawy dot. współpracy z komórkami Waszego urzędu w sprawach archiwizacji? Np. macie jakieś pismo z prośbą o podanie danych dot. prowadzonych teczek?
"Życie jest zbyt krótkie, by było małe." B. Disraeli.

Offline Rovan

  • st. kustosz(ka)
  • ******
  • Wiadomości: 1214
Odp: Sprawy dot. archiwizacji.
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 30, 2012, »
U mnie jest jedynie klasa dot. przekazywania akt z k.o. do AZ i pod nią rejestruję wszelką korespondencję pomiędzy archiwum i komórkami.
Moim zdaniem dobrze to zostało rozwiązane w RWA dla gmin (1637 - Doradzanie komórkom organizacyjnym w zakresie postępowania z dokumentacją oraz ustalanie terminów przejęcia dokumentacji). W ramach aktualizacji wykazu akt zamierzam wprowadzić tę klasę również w mojej firmie.

Offline szycha

  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 179
Odp: Sprawy dot. archiwizacji.
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 30, 2012, »
A ja jak na razie doradzam wydziałom mailowo, telefonicznie i osobiście i mam nadzieję, że tak zostanie:)

Offline Rovan

  • st. kustosz(ka)
  • ******
  • Wiadomości: 1214
Odp: Sprawy dot. archiwizacji.
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 30, 2012, »
Ja również staram się wszelkie porady i konsultacje załatwiać mailowo, telefonicznie bądź osobiście. Są jednak sytuacje gdy trzeba wystosować "oficjalne" :) pismo. U mnie są to najczęściej prośby do k.o. o zgodę na wybrakowanie dokumentacji.

Offline Pawel23

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 8
Odp: Sprawy dot. archiwizacji.
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 10, 2012, »
Nie mogłem znaleźć odpowiedniego działu, więc wybrałem taki bardziej ogólny ;D
W instrukcji kancelaryjnej jest napisane, że zostawiamy tylko oryginały a kopii się pozbywamy, tylko w moim przypadku posiadam w zasadzie same kopie. Np. są to decyzje stwierdzające nabycie nieruchomości przez gminę, albo wykazy zmian gruntów. Czy w takim przypadku, nie mając pewności czy oryginalne dokumenty są u nas, mogę zostawić te kopie?