Autor Wątek: Brakowanie akt - członkowie zarządu  (Przeczytany 2092 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline nibeusz

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 6
Brakowanie akt - członkowie zarządu
« dnia: Styczeń 25, 2012, »
W firmie, w której pracuję jest 3. członków zarządu (w tym prezes). Do tego wszystkie dokumenty (kat. A) z posiedzeń i komisji, w których uczestniczy zarząd zbiera się w sekretariacie. Jak widać, informacje zbierane są aż w 4. miejscach, przez co papierów jest, mówiąc kolokwialnie, od groma. Moje pytanie brzmi: czy pomimo tego, że zarówno członkowie zarządu, jak i sekretariat mają przypisaną kat. A mogę przystąpić do brakowania 3. z 4. grup dokumentów?

Offline stany

  • archiwista
  • ***
  • Wiadomości: 362
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Brakowanie akt - członkowie zarządu
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 27, 2012, »
Nie bardzo wiadomo o co chodzi ? - dokumentację może niszczyć Archiwum Zakładowe  , ale nie kat. A

Offline Rovan

  • st. kustosz(ka)
  • ******
  • Wiadomości: 1214
Odp: Brakowanie akt - członkowie zarządu
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 27, 2012, »
Jeśli dobrze zrozumiałem, Nibeuszowi chodzi o to, że dokumentacja z posiedzeń i komisji wytwarzana jest w 4 egzemplarzach (po jednym dla każdego członka zarządu + jeden do sekretariatu).
W takim wypadku sprawa jest prosta - do kat. A kwalifikujemy jedynie oryginał/egz. przechowywany w komórce merytorycznej (w przypadku kierownictwa firmy/instytucji zazwyczaj stanowi ją sekretariat prezesa czy dyrektora). Kolejne egzemplarze do kat. BC.